My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Jom Join Bloglist Ieyza Afieyna

Assalamualaikum to my dear followers.


First of all nampak kan title kat atas. Ieyza Afieyna ialah kawan kos aku tym dekat uitm arau. Sampai sekarang kitorang still contact. Alhamdulillah.

 Blog ieyza ni ada macam-macam tau. Tuto ada. Macam-macam cerita ada. aku baca je semua entri dia cuma malas nak rajinkan diri nak mengepos comment. hehe  Lagipun blog ieyza ni comel-comel gitu tapi kan ieyza kadang-kadang blog ieyza lambat loading. Maybe berat sangat kott. Hehe tu je nak comment. ada gaya nak jadi pengkritik imam muda tak?? (ada kene mengena ke??)

Then fo sesiapa yang nak join tu click link kat bawah okiesss....

http://ieyzaafieyna92.blogspot.com/2011/05/jom-join-bloglist-ieyza-afieyna.html


1 comment:

Just Mini Love said...

hehe.. thanx join..^^

pasal berat blog tue mmg berat ckit. ramai da ckap. tapi ieyza dah berjaya menurunkan berat blog tersebut. bila check berat blog ok je . tapi xtau la klo still berat.

btw thanx ..^^