My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

KiszyDolls Giveaways :)

Assalamualaikum.

Da lama aku tak menjoin-join giveaways ni kan?? Tah-tah tak pernah pun. Maklum la veteran. Mana nak ingat semua bende. Hehe.

Tengah-tengah blogwalking tadi tiba-tiba terjumpa balik blog yang aku idam-idamkan dia punya apa ek nak panggil.. teddy?? not suitable. ala-ala dolls lebey kurang la. Then aku pun dengan pantas join giveaway tu.


details KISZYDOLLS GIVEAWAYS :
1........tarikh start penyertaan : 8 Mac 2011
2........tarikh tutup penyertaan : 20 May 2011
3.........pemenang akan dipilih melalui cabutan bertuah :)






Siyesly comell sangat-sangat. Kalau la aku dapat boleh la aku bawak balik u and peluk- peluk benda tu. haha. Fuhh fuhhh harap dapat.ngeeee

1 comment:

nfatin said...

wah.. comel2x..
nak join jugak la..

good luck.. =)