My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Saya bangga....

Assalamualaikum

Hari ni aku nak buat pengumuman Aku Bangga menjadi rakyat Malaysia. Hihikhik.. Ala selama ni pun aku bangga jugak apa.

Tahniah la kepada pemain Malaysia ye. I liikkkoooeeee anak Che Mat. Hidup num 22. *Marah pulak awek dy kang. hehe.  Keeper cekap ohhhhh. Kalau tak aku rase mau goal bola Indon tu.


Yeaaahhhh aku suka dengan tendengan maut Safeee Sally.(orang putih tu sebut tadi kat tb 813.Takley bla. haha)

Nak ikutkan semuanya terbaeeeekkkkk! Syabas Malaysia.

Page ni KAMI-ANTI-MALAYSIA harus DI DELETE!

4 comments:

Scya LollitA said...

sy jge bngge !

Izz said...

=))

Enna Banana said...

proud to be malaysian! kembang hidung dah nih! :8)

papabear said...

tak yah peduli depa nak kata apa... piala kita dah bawak balik dah... hehehe