My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Perempuan ambil masa 3 minit untuk decide Mr right ??

Assalamualaikum and selamat petang.

Aku memang agak terkesima bila dengar tajuk tu ye. Agak terperanjat jugak la kan. Haha. Highlight kat situ PEREMPUAN ye. Haha

Search ni telah dibuat oleh seorang penulis luar negara Ben Kay  yang mengatakan perempuan hanya mengambil masa hanya 3 minit untuk menentukan sama ada mereka suka atau tidak pada seseorang lelaki itu.

Perempuan juga dengan senangnya dan tawa rianya mendescribe sama ada mamat yang dia suka tu bercita-cita tinggi dan boleh berjaya atau tidak.

Mengikut kajian perempuan juga percaya masa selama 180 saat sudah cukup untuk mengetahui sama ada lelaki itu Mr right atau Mr Wrong mereka.Kajian juga mangatakan perempuan juga selalunya tetap dengan pendirian mereka dan jarang untuk mengubah fikiran.


"I think a lot of people believe in trusting their instincts when dating. It makes it seem more magical, like it's coming from somewhere deeper. But it's surprising how quickly women make a decision. That's barely enough time to finish a drink together," katanya
 
"It's interesting that so many women trust their instincts and yet still give men the opportunity to change their minds. Some men might think this is leading them on but I would imagine most women just want to give every bloke a fair shot," tambanya lagi.


Nota kaki: Haha. ye ke?? 3 minit?? Apa-apa jela.

6 comments:

Fatin Ramlan said...

aku hanya memerlukan beberapa saat untuk cakap aku suka . tapi malang nye aku ego .. aku akan nafikan pasaan tuh sepenuh ati aku .. dan aku hanya memerlukan 1 saat nak cakap dye hensem .. bhahahaha .. teruk an aku ???

cn said...

hahahaha. sama gak mcm atynska :D

Unknown said...

tapi pilih tudung berejam..

hahak

izzatiRosli said...

@atynska: haha. 1 saat nak ckp dy nsem.mcm stuju je. kahkahkah.

@eyes143:hehe

@nub:em em yang tu no komen. da perempuan cmtu nak wat cne.

sugar2 kapas strawberry said...

hahaha.yeke?tp mcm ye..kekekeke

Fatin Ramlan said...

perhh..jangan an 1 saat .. belum sempat jam berdetik .. dah kuar ayat 'perrrhhh..hensemnya dia ' :)