My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

seharian


see!!
byk glerw buku2 ngan ketas.
awal2 pg aku da bgn.
tnggu adk aku bgn punyew lmbt.
12 tgh ary bwu bgn.
brk pangai punyew ank dare.
ish3..
then adk aku yg ke 3 bgn.
kbtulan lory yg dok tejerit jrit
"srt kaba lama,pape lama"
pon lalu blakang uma aku so
adk aku pon g ar thn.
tnye apek uwh die nk buku skali x..
4hinggit jep apek 2 kasi.
3 kotak uwh.
tgh aku searching2,kmas2 buku2 tuh sblm jual kt apek uwh
aku trjumpe mende ala niyp.
niyp ketas dr f2 aku rse.
aku smpan g uwh.ketas niyp tulis lirik lagu yg ahli2 ttmt suke snarnye..
klo aku nyep yg niyp
aku sedang ingin bercinta
kerena.....

cm2 ar lirik nyep..
then aku terjumpe plak buku pemantauan.
cm sedey jep..
siyes beb.
cm nk nngis pon d gak
teringat dak2 niyp.
gler byk kenngan.
huhu..
nk tgk x??
mcm2 aku wat kt buku pmntauan niyp.

daaaa...niyp hah..

key2 xley cite lbey!!
sok smbung lak..

No comments: