My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

update

Seharian aku xupdate blog an??Sumernyew gare2 sakit pale yang dialami oleh aku smalam.
2 laa.Orang jarang sakit tp ble da sakit...hohohoho parah beb!Seram sejuk satu badan dibuat nyew.

Aku pon ngan pantas mengambil tindakan dgn menelan 2 biji penadol.urghhh!!lege skewt.
Tapi pale aku ttap rase berpinar n tanpe mmbuang aku mencarik bantal lalu menarik selimut.
hakhak..Da macam hape da..Ceyt ngan pk bkn2.Aku tido sbb skit.Sampaikan blew aku tesedar dok dnga acap n syida terjerit2 berebut kan pemadam,aku tgk d 3 miscall n 3 mset.wut??
Aku tido mampus perw er??OMG!!Mmg laa sbb aku vibrate an nset aku lalu mletakkan nyew di hujung kaky.Mcm da xsyg nset da aku niyh.


HMMMM.Petang tuwh aku menelek2 blog jap.Cube membace kembali header yang aku bwat tuh!!Terase pelik sekejap lalu berdiri di depan cermin sambil bekata"nape n aku nie??sakit kerw??"haaa.Amek ko!!Kan da sakit pale malam tuh.Mulut celupar sgt sape soh!!
Hehe..Korang pasan x??Header yang aku wat 2 tulis pekataan Kure Kure tapi hakikat nyew
gamba si siput.Nmpak sgt aku xrety beza an siput n kure2.muahhhaaa.trok2.

Cube korang klik klo korang rabun laa.

Nk padam mcm malas so aku decided bia kan jep.hehe..Janjy comel.Comel kerw??Lame gak aku menelek header tuh.TTbe enset aku vibrate.

mirul:ko nk mtk Uniten eyh??Aizat ckp.


Aizat!!Trok ar ko niyp.Genty kene kutuk abes nyew n dyorg.Bende alah 2 lam perancangan jep.
xkonfem g.Ko gak yg ckp klo nk msuk situ result kene gempak??Aku??tah bape laa yang aku dapat kowt.Uniten da la u swasta kowt.Nk kene mtk biasiswa bwu laa dpt.Bapak aku bkn nyew kaye cm bpk kwan ko.Hish mau satu class taw aku nk mek uniten.Malu weyh.
Bende xknfem2 ko da sebar2 an.Tapi xpela.mende da lepas.Bkn ley wat pape pon.

Finish for today.Pale aku rse berpusing balik.huhu.


3 comments:

Iznie said...

takpe2...
sabar je la bila sakit nie...

smoge cepat sembuh... :)

Izz said...

iznie;2 laa.Klo sakit niyp mmg kene saba skewt.huhu..

sukiminna said...

ooo..begitu sejarah kura2 menjadi siput

mintak la utm..