My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

no title

mood:mau tito= =


ASSALAMUALAIKUM.


eyh,tol kerw aku eje ek??hmmmm..btol2.btol la tuh!!


CERITERA 1
nie bukan ceritera raja lawak eyh!!

emm actually aku d prob.story nyep cmnie..



ary 2 ktorg da cdg satu class nk wat reunion blk tp 5 tahun akn dtg ar.
eyh 4 tahun akn dtg yerw.
korg skang da 18 tahun yerw.bkn childish 17 g oke!!
krenyew umo msg2 da....hhmmm kre gn jari jap.21 tahun!!am i rite??

nk wat reunion 2 mmg ar xde hal.yg menjadi masalahnyew dwet.
mmg laa akn dimasukkan ke dalam bank.
aku pena gak gtaw dyg bkak acc bank tok reunion nie.
dyg pon stuju gak.dak2 yang len pon stuju gak.


tapi yang menjadi masalah takut t d orang yg membongak.
besela 2 lumrah idup.genty d punyerw yg kaki kelentong.
xmasuk an dwet kt da msuk an.
taw sgt da pngai dyorg so bg nk mengelakkan pembohongan yang bakal berleluase stiap kali check in dwet d satu resit yg bkal kuar dr mulut mesin yg kat bank uwh??
cehhh!!aku taw.sbb aku pena kuarkan dwet.enjoy dwet mak n abh g shopping tym dyorg xde ary 2.hakhakkk..
kan da terkantoi disitu.
tapi resit 2 xmnjamin lgsung.
xkan tiap2 tahun nk simpan resit kecik uwh.
alek2 d yang g masuk mesin baso cam aku termasuk dwet blanje tym skul dulu yg hanye bbrape hengget tuwh!

so ssape d cadangan len??utk mengelakkan penipuan yang bakal berlaku xlame lagi.
HELP!!



ceritera 2

OMG!!aryniyp beday zirah ar!!7 januari!seb bek aku hengat!!klo x mampus kene sound cam aku kene n dyg sbb lupe wish beday dy.huhu..
so zirah aku doakan semoge ko panjang umo.
then murah rezeki.dwet gaji ko hulur2 ar kt aku skewt.topup er tym beday aku t.
hehe..
then blaja pandai2.ko mmg pandai pon.patu jge dry jgn tlampau ikowt org sgt.
da da..ko ngan nk membebel kt sini.jap g d yg kene plangkung n zirah.
n las skali terime la niyp..

ceh mcm nk bg bunge!!

bkn bunge yerw datin2 n datuk skalian!!

ini hanyelaa beday song jep yang dicopy dari utube kegemaran!!




3 comments:

azaliahjsalleh said...

semoga berjaya untuk reunion ini

Iznie said...

owh...


hehe

Izz said...

azaliahhjsalleh;insyallah.
doakan la yerw.