My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Akhir Yang Indah


YES!





akhirnyew aku abes gak bce novel niyp.First aku bce bosan glerw ar.thp gaban sampai aku skip st bab.




Tapi ble sampai tgh...Syok!best glerw!!4 out of 5 aku bg kt novel niyp.


sbb perw 4 jep x 5..haaa nie aku nk cite!!novel niyp bnyak skip2.

klo korg pena bce novel nie..mesty tertanye2 ape terjadi kt abg dy or kwan dy an??




Klo aku,aku watlaa abg dy xley trime dorg becinte er pe er..bwu syok..aku niyp bnyk komen jep.
bace jelaa..heee~tp aku selute laa novelist novel nie iaitu AZAH KHALIDA kerana telah berjaya membuatkan aku menghabiskan 79 bab!!


sape da bace??angkat tangan!!

No comments: