My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Burukkah??



Keburukan coklat:

1.Orang akan tego gigi ko coklat bile coklat terselit dicelah2 gigi ko.

2.Gigi cepat rongak.

3.Makan coklat cepat gemok.

4.Cepat dapat kencing manis.

5.Duit cepat habis sbb tetiap hari makan Cadbury.

6.Makan coklat tak kenyang.

7.Diet tak seimbang kalo asyik makan coklat.

8.Orang yang tak reti makan coklat akan kelihatan selekeh.

9.Akan terkene suatu penyakit yang melambatkan pergerakan akibat terlampau obsessss dgn coklat.

10.Tidak lalu makan nasi selepas pengambilan coklat yang banyak.

14 comments:

full of love,keyna said...

selemah lemah coklet tetap layaaaaan :D

Izz said...

keyna;ngan makan bbnyak sudah..
hehe..

fatihahORY ;) said...

suka coklat ..
tapi tak addict sangat lahh ..

beli pun dua minggu sekali je Cadbury besar gedabak tuhh

Amirah Rashid said...

ape ape pn,
kinder bueno ttp di hati
hehe :D

shengfatt said...

mereka kata antioxidant dlm coklat bagus
nanged u. Nang this to read about the official letter that i received from Google!

Izz said...

fatihahORY;okla 2 dek.makan skali skala.

Amirah Rashid;kinder bueno mmg beshh!!Tapi jrg makan.heee

shengfatt;really??

Nazz said...

Tak pedulik apa org nak ckp.. klau aku nak makan... aku makaaannnn..

maisyara pot! pot! said...

ape2 pown! mai sedut jep choco tu.. jnji SODAP! xD

sugar2 kapas strawberry said...

huhu..dekat sy punyer blog ad cite sal coklat...kebaikan coklat.

nti try la usha..
and dun forget b my follower..
i'm still newbie.klu slh tlg tunjukkn.. ;)

Faarihin said...

singgah sini.. saya tetap suka makan cokelat.. hehehe.. (^__^)

'AQILAH said...

makan coklat lebih beru boleh gemok.

Izz said...

nazz;hehe..makan je ek..
pduli pe orang nk ckp an.


mai;sedut ngan xsedut.ngan tesedak sdh.


sugar2 kapas strawberry;
Okeyh2!!i'm newbie too.
same2 la kt slg tego mnego.


Faarihin;tq singgah


'aqilah;klo mkn sikit xgemok eyh??
hekhek...

Yanie J said...

sy yang kurus ni,bolehla makan byk2 sb sy nak gemuk..
heeeheehhe

Izz said...

Yanie J;hehe dipersilakan.