My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Port Dickson

Asaalamualikum and evening.

Sebelum nak buka ni , aku rajin-rajin kan tangan jela. hehe. Cakap pasal Port Dickson mesti ada yang cakap "pd?? Aku pernah pergi dulu tempat tu." Okey! Aku bukan ergi sini untuk bercuti ke hape ke. Tapi aku balik rumah nak puasa sama-sama dengan family kononnya.

Dan kononya aku balik ni nak berehat la. Tak nak pikir apa-apa pasal u pun. Setitik pun taknak. Tapi malang tak berapa nak berbau dokek pd ni hujan lebat gile sabtu lepas dan menyebabkan paip pecah. Paip mana aku tatau la kan.

Tak memasal je pagi-pagi aku kena bangun ambil air. Kalau dokek-dokek takpe jang. Hini... Aduishhh. Nak-naknya hari ni first puasa. Dugaan betul la.





Tengok budak tu. Sampai terduduk-duduk kau. Letih punya pasal. Dengan helmet nye lagi. Semangat yu..



Siap bawak towel tau nak mandi. Kahkahkah.

Adik aku keletihan. Tapi sebenarnya tak angkat pun.





Sangat-sangat bekerjasama ok. 1 malaysia tau. India, cina, melayu semua ada.  Tapi tuan empunya perigi tu cina. Baik gila dia. Siap tolong and bagi free lagi!



See ! ramai gila. Da macam pesta air da.Semua ke hulur ke hilir bawa baldi. Kelakar pun ada jugak.

nota bawah:Takpe-takpe besok aku nak balik segamat da. Tak sabar ! 

4 comments:

eyzasyahirah said...

haram jadah pd takde airr. rumah aku air dia kecikk jee. nak mandi pun takpuass. HAHA.

terjun lautt laa izz.muahaha

kau duduk mana wehh ?

aleen aiden said...

waaa..1st taim dengar kat umah cina ade perigi.hi3

Iznie said...

macam best jer...experience tu.....ada org tak penah rasa....huhuhu :(

Izz said...

@eyzasyahirah:pd la.. haha

@aleen aiden :tu la kan. mula2 cam tak caye gak sbb cine ni kan kedukut sket.

@Iznie :tau da sape. haha