My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

download harvest moon

Assalamualaikum and evening readers.

Lama gile kan aku tak update blog. Ni aku tengah cuti sem ni , baik aku gunakan peluang yang ada kan kan kan??

Okey banyak cakap pulak aku ni. Aku sekarang ni tengah gile maen game harvest moon . Sebelum wujudnya apa namanya tu, farmville kan.? yang dekat facebook tu. harvest moon ni la faveret game aku time aku kecik-kecik dulu. (sekarang pun kecik jugak lagi. huhu). 

Harvest moon ni mula-mula terkenal dekat ps. (bukan photoshop tapi playstation) Yang aku nak bagi download ni yang korang boleh melekat 24 jam dekat pc sampai makan pun korang boleh lupa nanti. Tapi aku tak, makan mana boleh lupa kan. Hehe





Ladang dekat harvest moon ni lagi best tau nak dibandingkan dengan farmville tu.


Harvest moon ni pun ade festival-festival tertentu tau. Siap boleh join lagi. Farmville ade?? haha




Nah nah aku bagi link. 




Pasword: dytoshare 

Bila da habes download , jangan lupa installkan pulak.

1. Letakkan part1 dengan part2 pada 1 folder.

2. Extract part1 and part 2 menggunakan winrar. 

3. Lepas tu akan wujudnya satu folder.

4. Klik folder tu and cari "start"


Paham tak?? Kalau tak faham tanya ok. Game ni lagi best main dengan Cheat engine. Hehe

No comments: