My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Bye sem 2

Assalamualaikum.

Hahhaaaa.. akhirnya berjaya jugak aku menrenovate blog ni. Serabut da aku rasa. Maklumla orang bzy. Tak sempat nak update kan?? Lagipun line wifi kat kolej macam sengal je. Cane aku nak update. Macam bagus je kan title post aku kali ni. Bhahaha..

Susah weyh paper sem ni. Melalak -lalak aku kat dewan. Dari paper Ctu yang aku main tan tan tut je tu sampai la ke paper Mkt. Hayaaakkkk. susah gila. Sapa la buat soalan tu kan. (nak salah kan orang padahal diri seniri yang tak baca buku). Yela-yela aku ngaku la aku tak baca buku. Bukan tak baca tapi jarang baca. Baikkan aku. aku kan ulat buku sebab tu rajin sangat-sangat baca buku.

Haisshhhh idea-idea datang la. Nak type apa lagi ni?? haha..

1 comment:

ieyza afieyna said...

tau xpe..susah kowt.. hee~~
yeah ! da nak sem 3.. hee