My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Shooting Mkt 243

assalamualaikum.

Long time no see haaa. Haha.. Ade yang baca tak  entry aku nie??Hope ada la kan?? Ayat cam mintak pelempang je. Hahaha. 

Sumpah letih asyik berlakon. Sikit-sikit berlakon. Da la aku tak pernah-pernah berlakon. Asyik banyak cut je. Agak-agak macam mana la pelakon-pelakon kat dunia ni kan?? Macam mana la agak nya diorang rasa feel berlakon tu. Kalau aku berlakon konfem 100% takda orang yang tengok. kaku je memanjang. 

Kang tak buat habes carry mark aku. Tak pasal-pasal je nanti markah aku drop. Oh no no no. Mula- mula ingat nak buat dekat U je tapi macam selekeh je. Haha. Tak syok ar. Orang len video gempak-gempak datang group kitorang macam hampeh. mane boleh. Menang  dapat 500 sorang tu. Sape nak bagi.

Jom-jom layan gambar shooting kitorang.




Barisan pelakon bersama camera woman.




Nak jugak???


Dataran segamat. Suka pic nie. Canteeeekkkk!

Pelakon utama


Jam dataran segamat siap ada lagu-lagu lagi.

 Nak tengok video plak tak???? Heheh tak payahla. Besok-besok aku tunjuk kat korang. Siyooookkkk punya. haaha

No comments: