My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

SAYA BLOGGER SI DARA

Assalamualaikum.

SAYA BLOGGER SI DARA. Segmen ni bukan arahan David Teo ok?? Haha. Ceritanya macam ni. Aku pon on la fb setelah ketawa berdekah-dekah tengok zizan dengan johan tadi. Ttbe akak ainna jalil buat segmen ni. Ttbe trase gedik plak nak join. haha

Ada syarat jugak tau nak join ni.

1. BUAT TAJUK ENTRY " SAYA BLOGGER SI DARA "
  ohhh sudahhhh!!

2. CERITAKAN LIMA(5) KEISTIMEWAAN BLOG ANDA
    -blog berwarna purple@ terang.
    -ada tutorial blog.
    -ada tutorial photoshop juga!! hehe
    -motivate pun ada jugak kott.
    -bercerita ikut rasa.

3. LISTKAN LIMA(5) KELEBIHAN JOIN BLOGGER TERCINTA (BTO)
   -dapat kenal dengan ramai blogger
   -dapat blogwalking blog to blog.
   -dapat fameskan blog. Haha
   -dapat bertukar pendapat.
   -share maklumat

4. LINK PAGE BTO SEMESTINYA ADA DALAM ENTRY <3
   BTO GANGS .Marilah ramai-ramai kan lagi group nie. Hidup BTO!!

No comments: