My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

berlari-lari bersama blogLarian

Assalamualaikum dan selamat malam. Eyh selamat pagi sbb da pukul 12.42 kan.

Ada gaya macam pembaca berita ta?? Haha. skema kan?? huhu. Okla straight to the point jela eyh. Tak terasa nak berkias-kias pagi-pagi buta nie. Mungkin ramai yang da tau. Tapi besela aku kan kuno sket. Nak-nak broadband nie plak wat hal. Lg la malas aku nak update blog.Nak masuk nie pun ada syarat tau.

1) Pastikan ada Banner bloglarian



2) Jadi Follower bloglarian

Hehe.tak da kojo. Camnila jadinya. 

3) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

    Saya suka berblogwalking kerana banyak maklumat yang akan saya dapat. Saya bukanla orang 
     yang suka membeli surat khabar. Jadi cara termudah ialah dengan berblogwalking. 

4) Tag 3 orang rakan atau lebih


1 comment:

Shaheila Malek said...

jemput singgah rumah 106 :)