My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

bantu membantu




Hari nie aku menjenguk2 di blog Aina amirah.Satu persatu postnyew dibaca sehinggalah aku tertarik pada satu post yang mengajak para2 blogger untuk sama-sama membantu adek ammar.

Ikut langkah ini:
  1. Copy dan paste ribbon diatas.
  2. Letakkan di blog masing-masing samada di sidebar or mana2 yg visible. Anda boleh resize saiz ribbon itu untuk kesesuaian blog anda.
  3. Biarkan ribbon tu selama seminggu di blog masing2 sehingga 1/2/2010
  4. credit to:http://www.hydir.com/?p=313

2 comments:

Amirah Rashid said...

klau nk ltk banner tu,
kene bgtau en. hydir tu eh?

izzatiRosli said...

Amirah Rashid;yup!!