My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

i luv SKKG




Assalamualaikum

Petang ni aku nak cerita pasal REUNION sekolah rendah aku. Padahal event dah beberapa hari lepas, hari ni baru aku nak update. Hape tah! 

Setelah 7, 8 tahun tak berjumpa maka ketemu nya beberapa orang murid SKKG di batu 4 Port Dickson. Takde tempat lain lagi dah. Tu lah tempat yang famous amous kat pd tu. Naik muak pun kekadang ada gak. Haha




Aku sampai punya la awal tau. Pukul 12! Awal tau tu. Mengharapkan datang datang terus bersila menjamu selera. Tapi hampeh! Nak makan dulu macam tak sopan. Kang ade pulak yang cakap belakang. Dah la datang bawak perut je. Ehhhhh silap. 10 hengget sekali ye. Serba salah dibuatnya. Takpelah. Kita makan ramai-ramai baru ada ukhwah. :)



Lepas dah setting setting  semua. Khemah semua, finally dapat jugak makannn. Hoyeeeeeayyhhh! 








Dah lepas sedap sedap menambah lemak di badan , sesi suai kenal @ ta'aruf pulak. Nampak tak terbalik sebenarnye. Orang sesi suai kenal dulu baru makan. Lapar punya pasal lupe nak berkenalan. Haha






Dah penat penat siang tiba la malam. Malam ni lah yang semua dok tunggu tunggu. BBQ time ! Ramai tukang bakarnya tapi yang aku pelik macam mana boleh hangussssss daging burger dengan ayam tu?? Musykil aku kat situ. HuHu. Mungkin akibat terlampau ramai yang tengok so ayam tu pun takde mood nak mengorengkan dirinya. Haha



Seems like Abu yang kecik tu jugak yang jadi tukang kipas. XD Berpeloh pelohhh dia mokk.

Makin malam makin ramai pulak yang datang. Dalam pukul 10.30 budak perempuan semua da clean and clear. Mak saya tak kasi lepak lama lama. Dah kawin lepak dengan suami takpe. ngeeee~







And LAST BUT NOT LEAST, nak jumpa korang lagi!






OKBAI :)

Aku saje je susun gambar camtu. Biar mata korang gerak gerak sedikit. Haha

No comments: