My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

tag dari fieyda




syarat syarat :
  1. tulis pasal entri pasal award kat blog korang . nak tulis apa ? sila baca kisah selanjutnya .
  2. ceritakan bagaimana usaha korang untuk mencomelkan blog korang . contoh : korang mengubah suai smpai ta tido malam ke , etc . sila sertakan 2 website yg korang selalu pergi untuk mmbantu edit blog korang . jangan kedekut ye , sharing is caring .
  3. tuliskan 5 perkataan melambangkan korang
  4. tag kawan kawan yg korang rasa patut menerima award ni 

 Aku n fieyda lbey kurang je. Tak suke sangat nak jawab-jawab tag ney.  Hehe

1. sudah bah..
2.mencomelkan blog?? Haha macam kelaka je aku dnga. Aku slalu g rojakstory danhttp://maribinablog.blogspot.com/
3.err perlu aku jawab ke eyh?? i'll try. Hihi. Mate duitan boley tak?? Haha
4.spe nk kawan ngan aku amek tag ney. Senang cite sape nk update post kat blog dy tapi tataw nk update ape amek tag ney. ngeee


    No comments: