My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

budak tu bukan patung


Tak berperikemanusiaan betul. tak faham aku. 

5 comments:

♛RaRa♛ said...

betoi.betoi.betoi.
->saya tak suka manusia yg ada disekeliling budak tuh sgguh xdea perasaan n kemanusiaan&betoi2 menyedihkan..:(

Afiq said...

ape la masalah orang kat sekeliling tu. gilaaa apaa? kete tu pun tak reti nak ngelak. bukan laju mane pun bwk. sabor jelah.

Chikova_Araishii said...

ohh ni la vid yg redio era sebut2 pg td tu yer,
mmg truk btul org2 sane,
cube kalau kene kt anak sndiri cmne?

sugar2 kapas strawberry said...

haihhh..entahlah.dunia semakin buta

Izz said...

tp kan dkt cina sape yg slamatkan budak tu dy yg kne brtnggungjawab wlupun dy tak buat. thats why la diorg tgk je.