My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

the Google + Project

Assalamualaikum and evening.

Tengah aku godek-godek google + blogwalking tadi aku terjumpa sesuatu yang interesting gile. 

Dalu Friendster memang terkenal gile. Time tu aku Form 1 rasenya. Then tak lame lepas tu muncul pulak myspace. Ok cepat ngaku sapa active kat myspace lagi. haha aku?? da delete da pun. ngeeee..  Facebook pulak aku sign up time aku form 5. Itu pun lepas spm setelah dipaksa oleh kawan aku. Kalau tak takda makna aku nak wujud kan account fb tu.

Sekarang! 

Google telah melancarkan Google project. Function nya lebih kurang facebook je rasenya tapi lebih compact sedikit. I like! 

Tapi benda ni tak meluas lagi rasenya and tak ramai lagi yang tau kan?? am i rite?? 

"Pada masa ini kami sedang mengujinya dengan sebilangan kecil orang tetapi tidak lama lagi projek Google+ akan sedia untuk semua orang. Tinggalkan alamat e-mel anda dengan kami dan kami akan memastikan anda menjadi antara orang yang pertama mengetahuinya apabila kami bersedia untuk menjemput lebih ramai orang."-google

Ok rasenya aku tak perlu nak cakap panjang dan terangkan dengan lebih lanjut. Apa kata korang terjah je sana. google project , demo

*da ramai sign up baru aku sign up jugak. hihihi

2 comments:

teciq said...

nk try jugak la..hehe

izzatiRosli said...

silakan. iz pun bru nak try.