My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

T fo tag

Tag nie dari sakuragirl

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Semua benda yang aku rase penting. Haha

2. Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang?
Tiket KTM.

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan & tema perkahwinan korang?
rumahku syurgaku
 
4. Adakah korang sedang bercinta?
 bercinta tu ape??

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
out of topic da nie. HuHu

6. Dimana korang selalu jumpe kekasih korang?
yang penting bkn tndas

7. Novel/ Buku/ Majalah terakhir korang beli?
NUR. mak aku sih bli.

8. Apakah nama penuh korang?
Sy. Izzati. ^^

9. Antara mak & ayah, yang mana korang lebih mesra?
tah le. same je.

10. Namakan orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
emmmmm..tak rancang lagi la.
 
11. Adakah korang basuh baju sendiri?
kalau kat kolej je aku bsh sniri.

12. Dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
Paris. aku teringin sangat da nie.

13. Pilih salah satu, peluk @ cium?
Haha. rase-rase??

14. 5 benda yang korang sangat2 sayang dalam hidup korang?
semua
barang 
aku ,
aku
sayang.
 
15. 5 lagu yang korang paling suka & selalu dengar?
Di saat aku mencintaimu
Kalau berpacaran
lg???

16. Bila tarikh lahir korang & kat mane korang sambut tahun lepas?
24 Feb. pntai!!

17. 6 orang blogger yang korang nak tag?
Xkesah la. amek je. sape2 pon boley.

18. Cerita sket blogger pertama yang korang tag
org first sile crite ttg diri anda.

No comments: