My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Aku muak bile orang......

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

First of all, sorry ye da lame aku tak update an. Mood malas aku da mula naik kepala balik. Sakit kepala dengan nak packingnya lagi. Hadoii next week je kott. Macam tak caye la pulak. Huhu

Beberapa hari neyh aku mula la mengelabah cari barang nak masuk u. Errr da la tak pena-pena stay hostel. Neyh nak taknak aku kena la jugak membiasakan diri. Da besa an. Sampai bile nak dok bawah ketiak mak bapak kn.

Sedang berjalan-jalan di bandar Port Dickson yang bakal ku tinggalkan tak lama lagi, cewaahhh, mak aku tergerak hati nak order langsir. So go on jela. Borak-borak dengan auntie kedai tu. TTbe dy tnye 'taknak beli kain sekolah ke?'. Hadoii aku letih la. Muka aku ney nampak macam budak sangat ke?? Sedey taw.

Then aku nak g beli beg. Sekali lagi auntie kedai tu tanye.'Taknak beli kasut sekolah ke??'. Kasut sekolah pulak. Tadi kain sekolah. Okeyh!! Aku da mula angin. Tak pasal-pasal auntie tu kene tengking ngan aku. Kesian auntie tuh. Emosi punya pasal. Haha.

Bile aku carik kain hitam tuk pakai hari orentasi nanti taw tak uncle tu bg ape?? Kain sekolah rendah yang wane itam tu. Giler sadis. Rasa macam nak nanges plak. Uncle, auntie saya da 18 la.

2 comments:

Iznie said...

all da best...
takpe...tabahkan hati..iznie pun dulu tak penah dok asrama...first masuk matrik, mmg homesick sgt2...adoyai! hhuhu
so, slamat masuk u.... :)

Sya Isya said...

kah2..gelak akak baca entri ni. ala Izz, akak yang dah 20-an ni, dah grad, dah kerja dah pun, still lagi orang ingat akak student lagi..mungkin sebab kita comel kot..keh2, perasan jap.