My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

Kolej bersekutu I

Salam.
Aku senanye tak larat nak tulis post ney tapi dsbbkan hati ney meronta-ronta soh gak so tecongokla aku kat depan lappy ney haa.. Aku nak share ngan korang-korang sumer yang bwu abes SPM 2009 ney tentang kolej bersekutu. Tak sume kolej kat Malaysia ney diiktiraf. Means klo kita da abes study ttbe dy kate pengajian kita tak diiktiraf. Tak ke naya namenya tuh.

Kolej bersekutu ney maksudnya, contoh eyh katakan la kt amek dip kat UNIKOP 2/1/2. Then ble degree kite boley sambung kat UiTM. Kre cam UNIKOP ney under UiTM la. Faham tak?? Klo tak faham email aku kat s.izzati@yahoo.com. Haha. gurau je.

Antara Kolej Bersekutu.



KOLEJ SHAHPUTRA
IKIP COLLEGE
UNIKOP
Institut Profesional Baitulmal
Institut Teknologi Perak
Kolej SATT, Kuching
KPTM

No comments: