My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

5-FIVE-KHAMSAH

aSalam.
Hari ney i kene tag oke. Bangga sgt la tuh!! First of all i would like to... Errr kalo update post memalam cmnie la dy. Mereng da dtg. Hahaha..
Okey-okey.
Aku telah ditag oleh munirah mior.Thanxs dear. And selamat berkenalan. Pasnie rajin-rajin la visit my blog yg tak bpe nk cun ney eyh. Heee..

Syarat-syaratnye camnie ye.
First of all , sila copy dan paste award ini dalam blog anda . Kemudian beritahu siapa dan link blog pemberi award ini . Dan dan dan tajuk post anda perlulah bertajuk 5-FIVE-KHAMSAH . Ok done ! Jum kita terjah jawapan jawapannya ..Munirah i copy urs. Jangan mara ye. Heee.

1) 5 nama samaran kamu:  
-pika
-kakpika
-izzati
-ti
-izz
 
2) 5 tarikh paling penting dalam hidup kamu:
-24 feb (TTMT klo tak ngat tarikh ney aku ketok pale sorang-sorang)
-3 Jan(mak)
-20 Feb(abah)
-23 Sept(dy)
-1 Ogos(dy)

3) 5 perkara kamu buat semalam:
-g BSN.wat akaun.
-makan malam ala-ala cndlite dnner bsme dyg and mia dan .....
-baso pnggan
-sapu sampah
-kemas dapo
 
4) 5 perkara yang buat kamu gembira:
-kuar shopping
-hang out ngan TTMT
-unnline sepanjang mase
-mset 24 jam(macam tipu je)
-ape-ape yg mngbirakan hati aku la senang cite.

5) 5 drama/ filem kegemaran kamu:
-Adamaya(sweetnye cite tuh)
-You're beautiful(aku tataw la ejaan dy cne)
-my girl
-drama/filem yg ade Kamal Adli.Haha
-tu je kottt.

6) 5 hobi kamu:
-online
-tido
-photography
-men ps game bola ngan adek aku.
-tgk tb

7) 5 orang yang kamu suka/sayang:
-family come first la beb
-TTMT sayang.luv them so much..mmmuaahhh
- lilo
-spe sayang aku,aku syang dy balik
- dy

8) 5 tempat percutian idaman kamu:
-siyesly nk g makkah.
-Paris
-any idea??
-yg nature.
-boleh menenangkan fikiran

9) 5 sebab kamu jawab soklan ni:
-terpakse.
-org da tag aku so aku watla. Hehe
-tambah entri kott.
-Sebab aku suke
-And ttbe terase diri ni amat rajin nk hapdate blog.

10) orang yang kamu nak tag :
-Sape 
-ambil
-tag
-ney
-dapat
-pahala
-!!!!
-nk 
-tak
-??? 

No comments: