My photo
Hye peeps !!panggil aku zati je.Aku seorang budak yang berumur 20 tahun. Masih budak- budak lagi. Aku seorang budak Dip. In Banking Uitm yang bakal nak masuk sem 6 tak lama lagi.

job

da 2 ary aku xhupdate blog an..
sumer nyew gare2 crk job..
letih owh.
drpd ke kedai2 smpai er ke hotel2.
sumer ktorg tibai.
tp d stu job niyp mmg aku mnt glerw..
sells mrketing.
juz tlg lariskan hotel 2 jep
easy rite??
nk taw bpe gji yg org 2 twrkan??
RM 1200.dis juz only basic.
ktekan klo aku dpt jual bbrape unit hotel 2 kt org len,
mayb juz around RM 2ooo bley dpt lam sbulan..
da nk sme gaji mak n abh da..
omg!!mte aku da mcm niyp jerw nie "$".
hakhakkk..

then d satu pasarye ******* nie xbg kuar solat plak..
siyes mlampau giler!!
sng2 jep nk tndas ktorg..
mntang2 bwu abes spm sng2 jep ko nk lrikn aqidah ktorg eyh..
cehh!!da kuar da crmah agame niyp.

las smlm mtk keje kt legend..
ade pakcik 2 ckp kt aku cmniyp,
"ko niyp nk mtk keje kerw nk dfta tdika??''
siot nyep pakcik!!
aku da ckup umo laa!!
sob3..sdey taw org ckp cm2.
ary niyp aku rest kt uma cuz pasniyp keje aku
dok kemas uma plak..
mak n abah da nk blk..

aku xlry kn dry dr dy or dy ok!!

3 comments:

fara said...

adek ni mesti cute kan.
sbab tu pakcik tu ckp camtu.
xpe la. tanda mude comel lg tuh!

meh la singgah blog akak.
join contest!

:P

eja said...

heee..u mmg nmpk cm baru form 2..
i pun xsangka u dah pas spm..huhu..

izzatiRosli said...

ms.indipendent;hehe..insyallah

eja;yeke??